Vicotnik said:På första sidan så hittar du följande
Där reaktion på att du inte verkar medveten om att man går ut med både utrustning och sedan en valfri egenskap.Vicotnik said:Det vi skulle kunna göra är att när man har drev mot sig så ska man outa sin utrustning per default samt något annat efter eget önskemål och motivera varför man outar det. På så sätt får vi ut utrustning kontrollerat samt så slösar vi inte allt för mycket tid på att dreva fram de olika sakerna.Konrad Konvalj said:Utrustningen är mest safe, svar ja. Det både för powerrollers och varulvar.
Jag tycker vi kastar fram utrustningen utan att blinka för att se vad det hjälper oss i jakten på ulvarna.
Vad tjänar vi på att sätta press på någon, som sedan kastar fram en hatt från sin utrustningslista? Eftersom den drevade kan välja vad han skall outa och motivera varför får vi ju visserligen lite information genom det, men outningen i sig är ju toksafe för både oss bybor och de pälsbeklädda.
Okej, då är det inte så konstigt att jag missade det när jag gick igenom Reccas inlägg.