Nu åker jag iväg
Då det är en lång bilresa så vet jag inte ifall jag kommer hinna hit igen innan draget så därför tar jag det viktigaste nu.
Mitt förslag är att vi röstar ut krank, motivering tycker jag att jag redan gett länge nu.
w176 agerade rätt konstigt nu när hon kom ut (och med en okänd roll dessutom?) men samtidigt så tycker jag det finns dom som agerat trolligare men om hon inte har någon bra förklaring till eondebacklet så kan hon vara en bra röst, har hon däremot det är hon en jättedålig röst.
herr nils är en jättedålig röst.
att inte rösta på någon alls är sämre och jag står fast vid att om det är minst två som inte röstar så kommer någon av dom få min röst imorgon.
Genesis har agerat skumt med sina intervjuer och incinuationer, men i nuläget skulle jag snarare säga att han är bra än troll (är väl första gången han spelar).
Vildkatt verkar som sagt mera vara nybörjare än troll men det är ändå snart dags för hen att rycka upp sig för även om man har råd att göra fler trolliga grejer som förstagångsspelare så förs ändå räkningen och det finns en gräns här också.
Andersson tyckte jag inte verkade speciellt trollig utan i den debatten var det snarare genesis som framträdde som skummis.
Om jag kommer hem innan det är för sent och dessutom hinner läsa igenom tråden så kommer jag säkert skriva ett inlägg till, annars så kommer det här vara mitt näst-sista inlägg det här draget (tänker svara till krank också innan jag åker).