Re: [Röst] krank
Alltså kan det inte finnas något konkret som bevisar någonting överhuvudtaget i första rundan. Vilket jag försökt säga hela tiden.
Om du vill att jag ska göra något för att rädda mig; säg då vad jag behöver göra. I'm, coming up empty, jag har ingen jävla aning vad för kriterier folk har för att räkna mig som oskyldig. Och då är det jävligt svårt.
Det går inte att bevisa sin oskuld i första rundan. Det enda som kan bevisa ens oskuld är att man 1) bevisas ha en positivt verkande specialförmåga, 2) lynchas av arg mobb eller 3) dödas av ondingar.du ger oss inte mycket konkret för att bevisa din oskuld
Alltså kan det inte finnas något konkret som bevisar någonting överhuvudtaget i första rundan. Vilket jag försökt säga hela tiden.
Jag påstår inte att Herr Nils ljuger. Jag påstår att han har fel, och att han inte agerar rationellt, och att jag ogärna ser att han fortsätter styra hela spelet.även om herr nils ljuger så har han gett oss väldigt komplicerade och trovärdiga lögner
Tja, det här är vad jag är:om du inte är ett troll vad är du då?
...vilket i dagsläget är ett fullständigt menlöst avslöjande, eftersom folk redan bestämt sig. Det är det närmaste jag kan komma "något konkret"; men det är inte konkret, inte det minsta. jag tillhör ingen specialfalang, jag har inga specialkrafter. Det enda sättet du eller någon annan lär få min oskuld bevisade för er är genom att rösta ut mig.Du är EKSEM; en lika trevlig som trendkänslig stockholmsforumit.
Du spelar på forumets sida, och har inga specialförmågor.
Det betyder att du kan koncentrera dig helt och hållet på att jaga efter troll och rädda forumet!
Trollen vinner om det vid något tillfälle skulle finnas lika många troll som övriga forumiter i spel.
Forumet vinner om alla forumets fiender är borta ur spel.
Lycka till!
"Nuet" är rätt kört eftersom folk hela tiden sätter upp dolda kriterier, som sagt. Folk tror dig veta hur en oskyldig krank beter sig, utan att tänka vidare på hur en helt vanlig Krank brukar bete sig eller så. Det finns just nu inget jag kan göra som säger emot de icke-argument folk använder för att anklaga mig. Allt man har är ett gäng oerhört lösa indicier från herr Nils samt ett par grejer denne helt enkelt hittat på (som att jag skulle förorda att ingen sade något, t.ex).ge oss något som kan förmå oss att ändra vår röst
Om du vill att jag ska göra något för att rädda mig; säg då vad jag behöver göra. I'm, coming up empty, jag har ingen jävla aning vad för kriterier folk har för att räkna mig som oskyldig. Och då är det jävligt svårt.