Björn den gode
Swashbuckler
Re: Försvarstal etc.
Nä, alla bör komma ihåg att Hellzon inte bara har en specialroll men dessutom en specialroll som fått reda på några eller några andra användarnamn i sitt startinlägg, spontant kan jag bara gissa på antingen troll eller frimurartyp (någon nämnde linköpingsmaffian, verkar mycket rimligt med en sån sektion). Jag vill inte döda dig idag eftersom du är så uppenbar så är du mindre farlig att ha kvar men du ska veta att du står extremt högt på min lista efter den här "förklaringen".
Du har rätt, det här är verkligen den sämsta bortförklaringen jag någonsin hört. Inte nog med att den är idiotisk den håller dessutom inte ens ihop i styckena efter varandra. Först säger du att du trodde att han genom moderatorkrafter hade lånat genesis konto, sen säger du i nästa stycke att du trodde rising bett någon posta startinlägget åt honom?? Vad spelar det då för roll att om han har moderatorkrafter?I efterhand verkar det fullständigt idiotiskt, men jag läste ditt första inlägg i tråden och antog att Rising hade lånat ditt konto. (I mitt sinne har han moderatorkrafter också, eftersom han har det på Sverok.) Noterade inte att Risings inlägg ovan var start på dag ett utan trodde att det var ett rotinlägg till hela spelet och ditt var start på dag ett. Och så signerade du med "//Egentligen inte Genesis" och då var mitt hjärnsläpp totalt.
Det vore så Risingskt att be någon att posta startinlägget åt honom, ju.
Nä, alla bör komma ihåg att Hellzon inte bara har en specialroll men dessutom en specialroll som fått reda på några eller några andra användarnamn i sitt startinlägg, spontant kan jag bara gissa på antingen troll eller frimurartyp (någon nämnde linköpingsmaffian, verkar mycket rimligt med en sån sektion). Jag vill inte döda dig idag eftersom du är så uppenbar så är du mindre farlig att ha kvar men du ska veta att du står extremt högt på min lista efter den här "förklaringen".