Brynolf said:
Paxen said:
Så, du tycker egentligen att det inte är fel att motivera på det sättet jag har gjort? Men ändå så ifrågasätter du det?
Nej, nu när du har röstat är jag mest intresserad av att höra din motivation. Och en sån har jag inte fått. Du har inte förklarat VAD det är som är misstänkt med att spela aggressivt. På vilket sätt tjänar en kättare på det?
Jag röstar inte på någon. Folk röstar därför på mig, just pga att jag inte röstar på någon. Jag bestämmer mig för att rösta på någon av just den anledningen. Då jag inte vet vem jag egentligen misstänker så kollar jag på inläggen. Du, Brynolf, var den mest aggressiva i dina inlägg som inte gjorde en omotiverad röst (Xyas verkar vara newbie så jag lägger inte fokus på honom just nu, annars så skulle det vara just Xyas pga omotiverade röster).
Att jag motiverar det med att jag anser att du är agressiv i dina inlägg borde ju räcka, iom att det inte ligger någon mer vett än just det. Jag har förklarat det nu, och jag hoppas du förstår.
Och på vilket sätt en kättare tjänar på att vara aggressiv? För att starta ett drev.. Kanske?