Leon;n318333 said:Det är ju någon sorts Sci Fi iaf, eller modern thriller. Bilden med solnedgången ses genom ett regnstänkt fönster...
Leon;n318335 said:Finns på deras facebooksida, ser ut som en dramatisk solnegång över hav med någon sorts strukturer i nedre förgrunden och som sagt regn mot vindruta
Tant Ragnar;n318338 said:Är det en ubåt som skymtas?
Rymdhamster;n318336 said:Ah. Ser annars ut som aska i luften snarare än regn på rutan, tycker jag =D
Rangertheman;n318344 said:Ja, inte regn på rutan. Solreflexer tycker jag det ser ut som.
entomophobiac;n318351 said:Min största undran är vad som faktiskt räknas som en "stor" nyhet. Vad skulle krävas för att jag skulle tappa hakan i bordet, liksom? Är allra mest nyfiken på vad Fria Ligan tycker kvalar in under den definitionen.![]()
Måns;n318353 said:Ja, nästan det jag är mest nyfiken påJag menar, i mina ögon är det inte mycket som toppar Hindenburg.
entomophobiac;n318354 said:Nostalgi är vad Fandrake ägnar sig åt
Måns;n318347 said:Ser mer ut som Symbaroumstilen tycker jag. Men hav, och solnedgång? Kan de ha köpt Kopparhavets hjältar-licensen????![]()
Måns;n318355 said:Nu blev det OT, men det var du som började![...] Nostalgi är ett befintligt ord med en befintlig innebörd.
Måns;n318347 said:Ser mer ut som Symbaroumstilen tycker jag. Men hav, och solnedgång? Kan de ha köpt Kopparhavets hjältar-licensen????![]()