Robert Jonsson
Nothing is True. Everything is Permitted.
Radera OT-forumet omedelbums! (NT)
NT = No Text (Ingen text)
NT = No Text (Ingen text)
Alltså, om du inte tänker läsa mina inlägg vet jag inte om jag orkar bry mig om dina, egentligen. Men, jag är en välvillig själ, så jag gör ett nytt försök:Att skadan redan är skedd är ett ganska dåligt argument, i mina ögon.
Att folk använder min politiska hemvist som slagträ? Visst, det har jag aldrig sagt emot.det är förekommande
Då förstår jag inte vad i hela friden du gör här. Du har bestämt dig, och det är väl kul för dig, antar jag - men om du inte är intresserad av att diskutera, utan enbart av att gnälla och kasta ospecifierad smuts omkring dig, tycker jag ärligt talat inte att du har i diskussionen att göra.är egentligen inte alls intresserad av att diskutera saken
Jag använder ärligt talat mest forumet som ett sätt att umgås med folk som jag vet jag åtminstone något gemensamt med. Jag skulle aldrig gå till ett helt "öppet" forum av sociala skäl. Om man har något vagt gemensamt är det lättare att öppna munnen.1) Det bidrar mycket till communitysammanhållningen att det finns utrymme för att småprata om ditt eller datt (som inte är rollspelsrelaterat) med andra rollspelsintresserade.
Tja, jag kan citera Heimdall här:Så vart finns den här "dåliga stämningen"?
Han har sett det som ett hinder från att posta i forumen. Och jag uppfattar i alla fall vad som händer i den där D&D-tråden (även om jag läst väldigt litet av den) och alla de där politiska diskussionerna på OT-forumet på senare tid (som jag heller inte varit så involverad i) som dålig stämning. Det är möjligt att det inte ses som det av de involverade, men jag och uppenbarligen Heimdall tycker att det ser ut som det, och jag blir nedstämd av vad jag uppfattar som bråk mellan forumiter som jag ändå på någon nivå ser som vänner.Varför skriver jag inte mer i forumen då, tja det mesta som diskuteras och debatteras övergår till rena angrepp och uppdragande av "gamla oförätter" hit och dit.
Oj! Det är verkligen inte så jag uppfattar det. Lite kärvänligt käbbel bland vänner, lite som att man har en jargong i vissa kamratsällskap IRL där man kallar varandra för både det ena och det andra, liksom.bråk mellan forumiter
Vilket för mig är jätteintressant eftersom det är på det här forumet man verkligen kommer in på skinnet på folk. Vilka åsikter dom har, vad dom äter etc. Precis som Johan K säger så är det här "man får kläm" på forumiterna.Jag anser att OT-forumet består av 90% meningslös geggamoja om vad folk åt till middag igår
Fast det här är ett rollspelsforum. Vi diskuterar rollspel här. Det finns forum för politiska diskussioner, men vår URL borde hinta om att det inte är här.Forum är till för att diskutteras på. Anledningen till att jag är här aktiv på forumet är för att jag vill diskuttera och debattera. Därför är det för mig oförståligt hur man kan vilja ta bort ett forum pga utav att politiska diskutioner skapar känslor.
Rättelse, vi är ett rollspelscommunity, med ett Off Topic Forum, som finns för den händelsen att man skulle vilja diskuttera saker utanför rollspel, som exempelviss sex och politik.Fast det här är ett rollspelsforum. Vi diskuterar rollspel här. Det finns forum för politiska diskussioner, men vår URL borde hinta om att det inte är här.
Kanske men borde det inte i såna fall hinta om att musik, kultur, litteratur, inredning, och diverse annat inte borde få diskutteras här!?Det finns forum för politiska diskussioner, men vår URL borde hinta om att det inte är här.