Nu håller jag inte med om att vi bör gå ut med så här mycket information.Vicotnik said:Sen funderar jag på hur vi ska gå tillväga denna gång med outning?
Om vi antar att bröderaskapet är med i spel, så skulle upplägget se ut som följande:
1 från Bröderaskapet.
1 från Cybertronik.
2 från Mishima.
2 från Capitol.
2 från Bahuas.
2 från Imperial.
Vad tror ni om följande upplägg? Och om man ska outa från koperation så bör i så fall Capitol, Imperial eller Bahaus börja. Då dessa är minst troliga att ha en siare bland sig.
Där emot tror jag det är troligast att det finns kättare i Capitols, Imperials och Mishimas led. Anledningen till att jag inte tror att Bahaus har kättare är att de har ett nära samarbete med Bröderaskapet, viserligen har Imperial det med, men de utsätts där emot oftare för Mörkret då Imperial utgör frontlinjen mot mörkret.
för tänk om vi har rätt med att det är en i Brödaskapet som är en siare. om jag nu var varulv så skulle jag döda de som ingen vet något om och om vi har avslöjat vilka som är Imperial, capital eller Bahaus så kommer de nog plocka någon annan. och då ökar chansen att de tar en siare.